در معرفی فریضه امر به معروف ونهی از منكر ضعیف عمل شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا حجت الاسلام 'جواد صادق زاده' روز شنبه در آیین آغازین طرح تذكر لسانی در سه شهر تویسركان، بهار و كبودرآهنگ همدان افزود: تبلیغات یكی از اركان اصلی و مهم احیای این فریضه مهم است كه در این زمینه در سطح وسیع كار نشده است.

وی گفت: طرح تذكر لسانی در سال 89 در پنج شهرستان، در سال 90 در 40 شهرستان اجرا و امسال در 110 شهرستان كشور به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی هدف از اجرای طرح تذكر لسانی را نهادینه كردن فرهنگ تذكر لسانی در جامعه ذكر كرد به گونه ای كه علاوه بر 110 شهرستان مرجع در دیگر شهرستان ها نیز به صورت خود جوش شاهد احیای این فرایض باشیم.

وی اظهار داشت:تنها زمانی می توان در احیای این فرایض موفق بود كه علاوه بر تیم های امر به معروف و نهی از منكر در صورت بروز هرگونه منكری ده ها نفر تذكر دهند.

معاون ادارات و كارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر كشور گفت: آموزش 12 هزار نفر تنها در یك شهرستان زمینه ای برای به میدان آوردن سایر اقشار جامعه می شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نشریات و رسانه ها و سخنرانان مطرح و توانمند برای تبلیغ امر به معروف و نهی از منكر ضروری است.

حجت الاسلام صادق زاده افزود: موضوع محبت در تذكر را نباید فراموش كرد همچنین باید احادیث را در حوزه گسترده به صورت پیامك برای مردم ارسال كرد.

وی گفت: مسوولان ستاد احیای استان ها نباید منتظر دریافت اعتبار برای اجرای این فریضه ها باشند بلكه باید همانند سالار دشت كربلا امام حسین (ع) كه با كمترین امكانات، تجهیزات و نیرو برای احیای آن

قیام كرد تلاش كنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر شهرستان بهار نیز گفت: 70 برنامه مشترك و انفرادی در نقشه راه سال 91 برای این شهرستان پیش بینی شده كه توسط ارگان های مختلف از جمله سپاه، آموزش و پرورش،كارخانجات، سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی بهار اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار 'سید مجتبی حسینی' افزود: كارگاه آموزشی برای اصناف، كارخانجات و ادارات، بانوان، معلمان و مدیران مدارس، ناجا و كاركنان سپاه و اعضای هیات های مذهبی و روحانیان برگزار شد.

وی گفت:در 47 پایگاه شهری و روستایی و 210 هیات مذهبی این شهرستان شورای امر به معروف تشكیل شده است. 7525/576/ 640





:: برچسب‌ها: عکاسی , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: